Coronavirus: onze werkwijze

Het kabinet heeft alle bedrijven opgeroepen om medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis te laten werken om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. We helpen daar graag bij.

Net als ieder bedrijf worstelen wij met de maatregelen en de gevoelens die deze met zich meebrengen. Voorop staat de gezondheid van jullie medewerkers en die van ons. We houden het welzijn van onze collega’s nauwlettend in de gaten en nemen geen enkel risico. Als ICT-bedrijf hebben we bovendien de verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat jullie gebruik kunnen blijven maken van onze dienstverlening. Thuiswerken, ondersteuning waar gewenst en een optimale prestatie van jullie ICT-omgeving mogelijk maken. Dit blijven wij garanderen. Vanzelfsprekend hebben wij ook de nodige maatregelen getroffen. We volgen daarin de richtlijnen van het RIVM en de overheid.

  • Vrijwel al onze collega’s hebben een goede en veilige thuiswerkplek, zodat we ons werk goed kunnen blijven uitoefenen.
  • Een paar collega’s bemensen onze vestiging in Winterswijk. Uiteraard zijn wij ook per mail en telefoon bereikbaar.
  • Onze 24/7 dienstverlening blijft onverminderd van kracht.
  • Beheerwerkzaamheden voeren we zoveel mogelijk uit vanuit huis. Dit is inmiddels met je kortgesloten. Van de uitgevoerde werkzaamheden ontvang je een verslag.
  • Indien gewenst helpen onze collega’s op locatie. Zij nemen dan een eigen toetsenbord mee en volgen verder de algemene voorschriften. Wij rekenen op jullie begrip en medewerking.
  • Het contact over de inzet van onze mensen verloopt via de Planning. Bij verstoringen of nieuwe wensen helpen onze collega’s van de Servicedesk je graag verder. De Servicedesk is bereikbaar via support@dla.nl. Planning en Servicedesk bereik je telefonisch beide via 0543-523560.

Je kunt van ons dezelfde service verwachten, zoals je gewend bent. We blijven die extra stap voor jullie zetten!
We hebben er alle vertrouwen in dat we deze periode samen goed doorkomen.

Roy Baks
general manager
DLA ICT