Volgende case:
Service Uren Contract
In een wereld waar technologie voortdurend aan verandering onderhevig is, is het essentieel om de continuïteit en stabiliteit van jouw ICT-omgeving te waarborgen. Als het kloppende hart van jouw organisatie zorgt de ICT-infrastructuur ervoor dat alle medewerkers effectief, efficiënt en locatieonafhankelijk kunnen werken. Uitdagingen als een tekort aan personeel of de juiste expertise, kunnen organisaties beperken in hun doelstellingen.
Daarom is het van grote waarde een ICT-partner te hebben die niet alleen ondersteund, maar ook meedenkt over de beste oplossingen voor jouw organisatie. Bij DLA ICT begrijpen we als geen ander dat elk bedrijf uniek is. Juist daarom bieden we ons op maat gemaakte Kennis Ondersteunings Contract aan, afgestemd op de specifieke behoeften van jouw bedrijf.
Dit flexibele contract biedt niet alleen 24/7 proactieve monitoring, maar ook regulier onderhoud op locatie en snelle ondersteuning wanneer jij die het hardst nodig hebt. Met onze uitgebreide diensten, First line support en up-to-date expertise zorgen we ervoor dat jouw ICT-omgeving altijd optimaal presteert.
DLA ICT staat voor ontzorgen. Jij richt je op de kernactiviteiten van jouw organisatie en onze experts zijn exclusief voor jou beschikbaar. Ben je er klaar voor om jouw ICT-afdeling en dus ook jouw bedrijf, naar een hoger niveau te tillen?