Volgende case:
Efficiënte digitale bedrijfsprocessen
Samen met DLA naar een zo goed als papierloos kantoor
De ideale route voor een inkoopfactuur: inscannen, digitaliseren, via een ingestelde flow langs enkele medewerkers, akkoord! en naar administratie. Gewoon via je eigen e-mail inbox. Zo zijn er nog meer processen aan te pakken, zodat het aantal papieren documenten sterk afneemt. Levert niet alleen minder papier, maar ook efficiënter werken en een fijne kostenbesparing op. Workflow management is vanzelfsprekend toepasbaar binnen ons unieke Smart Services concept.
Workflow management
We helpen je graag!
Onze oplossing voor digitale processen
DLA ICT helpt je niet alleen met de levering van hard- en software, maar past de programma’s ook helemaal aan op jouw wensen, aansluitend op de bedrijfsprocessen. Samen werken we toe naar een organisatie, die vrijwel papierloos kan functioneren.
Zij gingen je voor
Lees welke bedrijven aan de slag zijn gegaan met digitalisering van hun documentstromen. Dat kan ook bij jouw organisatie!