Volgende case:

Efficiënte digitale bedrijfsprocessen

  • Digitaliseren van documenten

  • Workflows voor digitale documenten in je organisatie

Samen met DLA naar een zo goed als papierloos kantoor

De ideale route voor een inkoopfactuur: inscannen, digitaliseren, via een ingestelde flow langs enkele medewerkers, akkoord! en naar administratie. Gewoon via je eigen e-mail inbox. Zo zijn er nog meer processen aan te pakken, zodat het aantal papieren documenten sterk afneemt. Levert niet alleen minder papier, maar ook efficiënter werken en een fijne kostenbesparing op. Workflow management is vanzelfsprekend toepasbaar binnen ons unieke Smart Services concept.

Workflow management

We helpen je graag!

Onze oplossing voor digitale processen

DLA ICT helpt je niet alleen met de levering van hard- en software, maar past de programma’s ook helemaal aan op jouw wensen, aansluitend op de bedrijfsprocessen. Samen werken we toe naar een organisatie, die vrijwel papierloos kan functioneren.

  • Vrijwel papierloos werken

  • Geen zoekgeraakte documenten meer

  • Kostenbesparend

  • Lekker efficiënt!

Zij gingen je voor

Lees welke bedrijven aan de slag zijn gegaan met digitalisering van hun documentstromen. Dat kan ook bij jouw organisatie!

Ook papierloos werken?

Gelukkig is het minder ingewikkeld dan het misschien lijkt. Samen met jou pakken we dit per proces op. Nieuwsgierig naar de processen die we samen binnen jouw organisatie kunnen aanpakken? We leggen het je graag uit!

Geef digitaal akkoord
op alle facturen